söndag 2 december 2012

Månadens gäst Helena Påhlsson

Jag hade turen att vinna en tävling för ett par månaders sedan och har väntat och längtat efter mitt kit sedan dess :) Och den som väntar på något gott... Vilket kit, härliga färger, mycker grejor. Jag visste knappt vart jag skulle börja. men jag börjar med en presentation.
Jag heter Helena Påhlsson och har scrappat i 6 år nu. Bor i Nordvästra Skåne med man och 2 barn. Om du känner igen mig kanske det kan vara så att du sett mitt foto i tidningen Inzpira där jag jobbar som en av kreatörerna / koordinatörerna. Jag håller också till på min blogg som du kan hitta här.



Mitt första alster gjort med kitet med stort K. ´Trots att jag bor i den södra delen av vårt land så är ljuset inte vad det borde vara så ber lite om ursäkt för fotot.



Allt är från Decemberkitet + lite från Add-on paketet. Utom stämplarna som är från egen gömma.

Jag har också fått äran att bestämma decembers månadstävling och det blir att scraplifta denna layouten ovan. Du deltar genom att lägga upp din LO i vårt FLickr galleri som du hittar här senast den 31 december.

Vi ses snart igen och tills dess, scrappa lugnt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Design av Sockergrynet.se