onsdag 1 augusti 2012

Månadens Gäst - Maja/Eyovine


Hej på er LYHK fantaster. Jag är så glad för att Marie frågade mig om jag ville gästa här i bloggen
i augusti... för det var klart jag ville det.


För er som inte känner mig så heter jag Maja Stokk Lindahl men kallar mig för eyovine på en del forum.
Jag har scrappat sen 2008 då mitt sista barn föddes ( jag har 5 barn). Jag har alltid varit kreativ på ett eller annat sätt ända sedan barnsben, men det var inte förrän jag fann denna fantastiska hobby som jag kände att jag hittat hem. Jag scrappar för att varva ner och för att få utlopp för mina tankar, känslor och min kreativa sida. Scrappa är som balsam för själen. Bonusen är att minnen med familjen dokumenteras.


Jag scrappar mest layouter, då fotografering också tilltalar mig. Men det händer att det slinker igenom något kort
eller altrat projekt också. Min stil är väl att inte ha någon... men jag älskar blommor och mycket dekorationer.

Här kommer min först layout som jag gjort med det fantastiskt roliga augustikitet. En layout på mig och min äldsta dotter.




På denna har jag roat mig med att klippa ut en massa detaljer ur de mönstrade pappren och använt dem som dekorationer.

Jag har även använt en stans för att göra egna blommor. Lite detaljbilder får ni också, bara för att jag gillar det.





Det var allt för mig denna gång. På återseende.


En länk till Maja´s blogg hittar Ni under fliken gästdesigners i högra sidbaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Design av Sockergrynet.se