fredag 3 februari 2012

Månadens Gäst Februari - Marja!

Marja har jag lärt känna genom Cocoa Daisy och Allt om Scrap. En underbar sprudlande personlighet med färg under naglarna (misstänker även i ansiktet...). Så här beskriver hon sig själv.

"Jag är en scrappande hundpsykolog som bor på västkusten med mina 2 hundar: Polly och Juno, min Darling, ständiga inredningsprojekt, massor av hår i hörnen och en glassmaskin som är konstant i farten. Jag har 3 egna utflugna döttrar och 4 bonusbarn, varav en bonusdotter är matte till Junos syster Tracy. Jag älskar scrapbooking, färg, design, hästar, litteratur och avskyr djurplågeri. Till vardags jobbar jag med hundar och hundproblem, på fritiden tränar jag mina egna hundar, scrappar, målar möbler, går på loppis och fikar med min Darling."




Marja har skapat en underbar tavla med material från Februarikitet!



Marjas blogg hittar Ni här.

2 kommentarer:

  1. Hi Hi, du är för söt;-) Faktum är att jag ofta går ut med gesso i håret och i ansiktet - jag tror inte ens folk i min närhet reagerar längre...tack för att jag fick gästa!

    SvaraRadera
  2. Å, vilken tokläcker tavla! Ska bli spännande att se vad du inspirerar med mer, Marja! Marie, du har gjort ett väldigt bra val av GDT!

    Kram!

    SvaraRadera

 
Design av Sockergrynet.se