lördag 22 oktober 2011

Månadens Gäst Skapar

Asil/Lisa har skapat ett kort med spill och överblivet material från Oktoberkitet. Superenkelt men ändå SÅ snyggt!


Når jeg lager en layout blir det alltid masse rester liggende på
bordet. Jeg har (mye senere enn alle andre) endelig begynt å lage det
jeg kaller ”restekort”. Tok rett og slett kartong-rester og rester av
Stationary Oatmeal (Lilybee design). Et av konvolutt-kortene fra kitet
ble montert til slutt, og fløyelsbåndet (Mayart) fikk pynte bretten..
På dette kortet har jeg ikke skrevet noe som avslører hvilken
anledning det skal/kan gis – det gjør jeg straks jeg vet hvem som skal
få det, sånn at jeg kan sette et skikkelig personlig preg på kortet.
NU dröjer det inte så länge innan Ni får veta vem som är månadens gäst i November & vem som vunnit chansen att blir månadens gäst i December!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Design av Sockergrynet.se