lördag 3 september 2011

Månadens gäst September - Susanne

Susanne Harrysson heter jag och bor med min man och våra två döttrar i ett litet samhälle i nordvästra Skåne. Jag hittade scrapbookingen för ca.4 år sedan då jag var föräldraledig med vår yngsta dotter och jag kände direkt att detta var något som passade mig. Jag älskar att skapa med papper, färg och stämplar. Det jag tycker är så roligt med skapandet är att jag hela tiden utvecklas, hittar nya saker att prova och nya tekniker att jobba med. Jag har nog en ganska ren stil men gillar att få till detaljerna lite extra. Det är så roligt att variera mig i mina alster. Ibland kan det bli en väldigt snabb, clean and simple layout och ibland arbetar jag mycket med den, kladdar med färg och spraymist och öser på med stämplar. Även om jag har en förkärlek till papper i klara fina färger och rena mönster känns det ibland spännande och utmanande att testa annat material också.



Jag blev väldigt glad och stolt när Marie frågade om jag vill gästa Little Yellow House under september månad och tvekade inte att tacka ja. Kitet som kom hem till mig var papper och dekorationer precis i min smak och jag var tvungen att sätta saxen i det direkt. Eftersom min äldsta dotter precis börjat första klass så passade skoltemat in perfekt. Jag gillade speciellt de Rub ons som fanns med i kitet. De kan man placera lite här och var på layouterna utan att de blir dominanta. Det gillar jag. Den röda akrylfärgen var också jätteläcker och stickersen från Jillibean Soup likaså.



Tack igen Marie för att jag fick möjligheten att gästdesigna!
Kram Susanne

Susannes blogg hittar du här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Design av Sockergrynet.se