söndag 13 mars 2011

Köra bil!

Av någon underlig anledning har detta blivit temat för dessa papper för mig, bilar!
Här ett foto på Leo från besöket på skansen i somras. han var lyckligast över att få köra dessa
små bilar på dansbanan. Här har jag sytt en hel del och plockat in rosa med det turkosa och gröna, både
i sömmar och de underbara knapparna som följde med kitet.


Det breda turkosa bandet i kitet är verkligen riktig lyxvara. En helt underbar kvalitet. Denna gång har
jag gjort blommor av det. Läckert eller?


Nu ska jag "brumma vidare". 

Kramiz Maja


3 kommentarer:

  1. Så läckert att göra blomma av bandt du är verkligen påhittig Maja!! Inspiration som heter duga vill jag lova!!!! TACK!

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint!!

    kram Maria
    http://mariasdagbok.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Så häftigt med sömmen över hela arket. Kul när man sett hur han brummat fram

    SvaraRadera

 
Design av Sockergrynet.se