tisdag 2 november 2010

Vinnare i jubileeumstävlingen!

Tack alla Ni som deltagit i tävlingen! Alla fina alster Ni skapat efter skissen och alla kommentarer Ni lämnat. Med hjälp av sonen har har jag dragit fyra vinnare i utlottningen. Det var det lätta....
Stämpelset från Girls´ Paperie vinner Cath.


Var sitt "Tree-tag-album" från Kaisercraft vinner Lilla 07:an och Svarta Malin.

Presentkort på 50 kr hos Little Yellow House Kits vinner Ami.

För att Ni ska kunna få Era pris - maila namn, adress och nick till oss.

Och så till det mest spännande... Efter mycket funderande och bloggkikande har platsen som gäst designer i December gått till....

KRISTINA

Grattis till uppdraget!

(Maila oss så snart du bara kan så ska du få veta mer. Kitet är beställt och kommer förmodligen redan nästa vecka.)

3 kommentarer:

  1. Ååå, vann jag? Vad glad jag blir, vilket fint stämpelset, tusen tack snälla!!! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Grattis alla vinnare och främst Katarina! Jag tackar själv för min vinst.

    SvaraRadera
  3. Vad kul att vinna, tack!!! Och ett jättestort grattis till Kristina!!!

    SvaraRadera

 
Design av Sockergrynet.se