fredag 26 november 2010

Månadens gäst Kristina inspirerar!!

Månadens Gäst DT Kristina presenterar här sig själv och visar en fantastiskt fin layout gjord av Decemberkitet!

Heter Kristina, är 25 år och kommer ursprungligen från Göteborg men bor sedan tre år tillbaka i Malmö. Här läser jag till lärare för förskolan och de tidiga åldrarna i grundskolan.  Jag har scrappat i ungefär tre år och känner att hobbyn bara växer och växer! Jag har alltid gillar färg och form och här även läst en hel del bild och konst innan jag bestämde mig för att läsa till lärare. Jag älskar att fotografera så scrapbooking känns som den ultimata hobbyn för mig!



På bilden är det jag och min lillasyster. Det skiljer fyra år mellan oss, men nu när båda är i tjugoårsåldern har åren hunnit i kapp. Folk brukar tro att jag är mycket yngre än vad jag verkligen är, något som kan vara både positivt och negativt. Detta kan generera att jag fortfarande får visa id när jag ska köpa en folköl i matbutiken. Men tydligen gäller detta inte min lillasyster då vi ofta får frågan om vem av oss som är äldst. Oftast har de trott tvärt om. Jag tycker att det kan vara roligt att scrappa om små saker i livet och inte bara de stora händelserna.

Länk till Kristinas blogg hittar du under etiketten Gäst DT.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Design av Sockergrynet.se