onsdag 8 september 2010

Happy Fall - September


Papper

My Minds Eye - Alphabet Soup "Call Me"
My Minds Eye - Alphabet Soup "Twinkle Twinkle"
My Minds Eye - Alphabet Soup "Little Man"
My Minds Eye - Alphabet Soup "Retrospect"
My Minds Eye - Alphabet Soup "Ledger"
Pebbles - Lil´Miss  "Sunshine"
Pebbles - Lil´Miss "Sugar"
Coredenations - "Ruby Bookprint"
Bazill Basics -"Wheat"
American Crafts Cardstock - "Jade"
American Crafts Cardstock - "Geyser"

Dekorationer

Scenic Route Alpha Die Cut "Surprise"
Doodlebug Jack & Jill Apha Stickers "Ladybug"
Making Memories Yellow Joune Metal Flewers
American Crafts Dear Lizzy Premium Ribbon Pack
Bazzill Half Just the Edge Strips
Kaiser Craft Rubons

Kitet är slutsålt!



9 kommentarer:

  1. Ser ut att vara helt i min smak!

    SvaraRadera
  2. wow! Älskar banden! (och allt annat:-))

    SvaraRadera
  3. Superläckert, längtar tills det kommer nu blev jag allt lite scrapsugen igen ;)

    SvaraRadera
  4. ahhh vilket paket jag fick på posten idag
    LÄCKERT

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för ett så fint och välkomponerat kit! Toppen! Blev sååå glad när jag öppnade paketet idag!
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Det var verkligen ett ljuvligt paket! Jag älskade varenda pryl. Precis i min smak. Förutom detta ljuvliga paket så fanns det där ett extra vinstpaket med finfina saker. Tusen tack!

    SvaraRadera
  7. TACK för det härliga paketet som väntade på mig när jag kom hem. Så fina saker.

    //Jenny/e.j.m

    SvaraRadera
  8. Tack för ännu ett snyggt och mumsigt kit med massor av nya saker!

    SvaraRadera

 
Design av Sockergrynet.se