tisdag 11 maj 2010

Vad önskar Ni ER?

Har så smätt börjat kika på vad jag ska beställa till dubbelkitet i juli/augusti (det gäller att vara ute i god tid...). Normalt sett brukar jag ha någon form av plan, några papper eller dekortationer som jag absolut vill ha med. Den här gången famlar jag lite i mörkret. Det blir ju ett större kit så det är mer som ska beställas.

Vad skulle Ni vilja ha med? Vilka papper? Märken? Fokus på dekortioner? Stämplar?

Ge mig lite förslag! Det skulle vara kul att se vad Ni egentligen gillar.....


Det blir liksom en liten marknadsundersökning.


För Er som ffa väntar på majkitet så hoppas jag få iväg allt med posten imorgon. Då borde Ni ha det på fredag.

4 kommentarer:

  1. Jag är allätare! ;) Gillar det mesta faktiskt. Så jag var ju ingen hjälp alls. Gillar lugna färger och färgglatt. Dekorationer gillar jag alltid! Kanske någon fågel? He he he... Eller kanske inte. =)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också det mesta, men drar nog oftast åt det färgglada hållet, inte så mycket romantik :) Lite fler, olika sorters dekorationer kanske skulle vara skoj och någon stämpel kanske.... Känns inte som att jag hjälper så mycket, men jag kommer nog att vara nöjd hur som helst :)

    SvaraRadera
  3. Jag har verkligen gillat alla paket som kommit hittills. Det är det som är tjusningen med månadspaket, men får sådant som man kanske inte alla gånger skulle köpa själv.

    Jag har spanat lite på BGs "Oliver" och "Olivia" och MMEs "So Sophie" och OA Fly a Kite. Annat som jag skulle uppskatta i paketet vore någon slags embossad cardstock, "finblommor" från Prima el.liknande.

    Svart-vit-röda, eller mycket färgstarka och mönstrade paket har jag lite svårare för, fast å andra sidan älskade jag sassafras-decemberpaketet du plockat ihop, så det mesta fungerar bra för mig. :)

    SvaraRadera
  4. Jag har svårt för vintage/romantik tema, har aldrig lyckats med att skapa nåt fint med det. Gillar allt från BG och deras nya serier är ju bara sååå underbara! Rosa, lila och grönt är nog mina favvo färger. Men jag har gillat det mesta du plockat ihop, spec Januari och April kitet. Det var precis i min smak! Lite finare prima blommor, chipboard och metalldekos är ju alltid användbart.

    SvaraRadera

 
Design av Sockergrynet.se