lördag 26 september 2009

Fab Fall - Oktober

Till detta kit har hösten stått för inspirationen.

Papper

Pink Paislee - Twilight Eclipse

Pink Paislee - Amber Road Cider

Bo Bunny - Love Shack Party

Bo Bunny - Winter Whisper Mist

Bo Bunny - Kitchen Spice Cinnamon

Bo Bunny - Organic Poppy

American Crafts - Hanuted Halloween

Deja Views - Timeless Red Silhouettes

Bazill Cardstock - 3 matchande ark

Dekorationer

Alfabetskickers - SassaFras

Clear Stamps - Studio G

Journaling - Essential Boutique

Chipboard - Scenic Route

Dessutom en bit tapet, självhäftande journalingrutor, tre sorters band, tag och lite andra höstiga pryttlar.

Tyvärr är kitet redan slutsålt!

4 kommentarer:

  1. Ååååhhh!! Vilket härligt paket! =) Hoppas hoppas jag har en riktig lön i december då ska jag beställa!

    Kram/Cattis

    SvaraRadera
  2. Åhåhåhå, jag fick en avi i brevlådan idag från dig - kan knappt bärga mig tills jag får hämta ut det här mumsiga paketet!!

    SvaraRadera
  3. Jag fick mitt kit idag!!! Wow, säger jag bara! Sååå mycket fint och inspirerande innehåll. TACK!

    SvaraRadera
  4. Jag har nyss varit och hämtat mitt kit. Så himla fint var det. TACK!!

    SvaraRadera

 
Design av Sockergrynet.se